لوئیزانریکه نباید در نیوکمپ غافلگیر شویم

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا از کسب پیروزی 3-1 برابر شاگردان لوران بلان در باشگاه پاریسن ژرمن فرانسه ابراز رضایت کرد.

به گزارش وب سایت AS لوئیز انریکه سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از پیروزی 3-1 و خارج از خانه تیمش برابر پاریسن ژرمن در صحبت هایی به تمجید از عملکرد امشب بازیکنانش پرداخت.

شرایط بازی: زمان مناسبی است تا به بازیکنانم تبریک بگویم زیرا که شایستگی کسب چنین نتیجه ای را داشتند. پاریسن ژرمن تلاش زیادی کرد با حرکات ستاره های خود ما را دچار مشکل کند، اما در نهایت گل آن ها بر روی بدشانسی ما به ثمر رسید نه این حرکات.

لوئیز سوارز از باهوش بازی کردن تیم سخن گفت: درست است. من جنبه های زیادی را از نمایش امشب مان دوست داشتم که باهوش بازی کردن هم یکی از آن ها بود. ما امروز فوتبال منسجم و قدرتمندی را بازی کردیم و هم در دفاع و هم در حمله فوق العاده بودیم.

رخ دادن فاجعه در صورن حذف از رقابت ها: کسانی که در فوتبال زندگی کرده اند، بارها شاهد چنین بازگشت هایی از جانب تیم ها در مسابقه برگشت بوده اند. ما در نیوکمپ باید هشیار باشیم و اجازه هیچگونه غافلگیری و ایجاد شگفتی را به حریف ندهیم.

محل بازی مهاجمان: هر سه آن ها آزادی عمل فراوانی دارند، اما به شرط این که تعادل تیم در هنگام حمله برهم نریزد. من به آزادی که باعث از بین رفتن تعادل و بالانس تیم شود، علاقه ای ندارم.

شباهت گل های سوارز به گل های رونالدو در پیراهن بارسلونا؟ بیشتر از این که یاد آن گل ها بیفتم، حرکت های خود سوارز در آژاکس و لیورپول به خاطرم آمد!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 27 فروردين 1394 | 9:38 | نویسنده : rouzbeh |